Slim diet Hoorn

Uitgelicht

Dit is slim diet Hoorn

Hee hallo wat leuk dat je onze website bezoekt!
Laat ik ons even voorstellen.
Wij zijn Debby van Lint en Remco van Lint. Ik ben sinds 2005 werkzaam als gewichtsconsulente en mijn zoon Remco is personal health coach.
De keuze voor dit beroep is mij min of meer ingegeven door mijn eigen haat/ liefde verhouding met de weegschaal en het feit dat ik altijd op zoek was naar manieren om op een gezond gewicht te komen en daar dan zeker ook te blijven. Iets wat mij helaas van nature niet echt toebedeeld was, ik moest en moet nog steeds goed opletten wat ik eet en hoe ik eet. Daarom trok dit beroep mij ook zo aan, niet alleen mijzelf helpen maar vooral ook anderen die met dit euvel kampen want door de jaren heen heb ik wel gezien dat ik niet de enige ben die moeite heeft om het overgewicht buiten de deur te houden! Gedeelde smart is halve smart nietwaar?
Zodoende ben ik door de jaren heen werkzaam geweest met verschillende programmas die gebaseerd waren op maaltijdshakes. Dat ging opzich meestal wel goed maar had ook heel erg veel nadelen. Te eenzijdig, te streng, niet gezellig en vooral na het stoppen weer heel snel de kilos ( vaak met rente) weer terug op het lijf. Dat moestanders kunnen, dus na vele opleidingen in de Orthomoleculaire voedingswijze en nog wat andere programmas heb ik nu eindelijk gevonden waar ik al zo lang naar op zoek was. Een prachtige combinatie tussen gezond gevarieerd eten ondersteund dmv producten die je stofwisseling helpen je vetten te verbranden ( zonder aantasting van je spiermassa overigens)
Mijn zoon is hiermee gestart en is daar bijzonder enthousiast over.
Dit programma heet Slim diet en bestaat uit 36 heerlijke gerechten die je aanvult met groentes in de eerste fase ( dat is ook de strengste fase) en in de latere fases steeds meer toestaat om er bij te eten. Zoals vlees en vis en fruit en later weer brood en zuivel zodat je langzamerhand weer naar een normale voedingswijze toegaat.
Wat ook een geweldige bijkomstigheid is, is dat dit programma heel betaalbaar is, ik bedoel zeg nou zelf waar haal je tegenwoordig een uitgebalanceerde maaltijd voor 1.99 euro?? Enfin dat ik erg enthousiast over dit programma ben zal nu wel duidelijk zijn denk ik🙂
Wij hebben inmiddels 2 succesvolle centravoor afslanken die met dit programma werken,een in Hoorn/ Zwaag en een in Purmerend. Wij hopen nog vele mensen te mogen helpen om van hun overtollige kilos af te komen en mocht jij die dit leest dit nu ook graag willen, neem de eerste stap en bel mij06 293 577 85,of stuur mij een email: Wij zullen je uitgebreid vertellen wat wij voor jou en je gezondheid kunnen betekenen en samen starten we de reis naar een gezond gewicht. Ik hoop dat je enthousiast bent geworden en dat we je snel mogen
begroeten!
Liefs Debby en Remco

Meer weten over ons geweldige dieet klik op de link hiernaastwww.etenwordtweerleuk.com

7 tips om op gewicht te blijven tijdens de feestdagen

Op gewicht blijven tijdens de feestdagen

Vind jij het ook altijd zo lastig om gezond te blijven eten tijdens de feestdagen? Nergens voor nodig! Wist je dat de feestdagen eigenlijk maar beperkt zijn tot 4 dagen in december?  En Sinterklaasavond is zoals gezegd maar een paar avond uurtjes.

Dus nog drie dagen te gaan! Eigenlijk maar 2 dagen en een avondje. Zonde om je deze dagen te laten gaan, zodat je daarna met de ellende (die kilootjes te veel, maar ook een verminderde weerstand) blijft zitten. Ik help je op weg om de feestdagen door te komen en toch op gewicht te blijven.

Op gewicht blijven tijdens de feestdagen doe je zo

Het is eigenlijk heel simpel: de feestdagen zijn niet veel anders dan andere dagen. Alleen ligt de nadruk meer op eten, omdat eten geassocieerd wordt met gezelligheid. En gezelligheid hoort bij de feestdagen, want dan ben je met familie en vrienden. Over het algemeen betekent dit dat het gezellig is. En dus dat je veel gaat eten. Als je er over nadenkt is dat best apart!

Een goede voorbereiding zorgt ervoor dat je sterk in je schoenen blijft staan. De instelling dat je alles mag kan je ook helpen. Alles, maar met mate!

7 Tips om de feestdagen zonder extra kilo’s door te komen!

  1. Ontbijt licht, bijvoorbeeld met een schaaltje havermoutpap van het Slim diet programma.
  2. Lunch met een groene salade en een pannekoek of omelet van het Slim diet programma.
  3. Sta je zelf toe dat je een glaasje wijn drinkt, maar drink daarbij ook een of twee glazen water
  4. Zorg ervoor dat je zelf verantwoordelijk bent voor het bereiden van het eten
  5. Zorg er ook voor dat je overdag even lekker in beweging bent. In plaats van de hele dag binnen zitten kun je best met elkaar een wandeling maken. Stel eens voor om met elkaar een boswandeling te maken of gewoon een stadswandeling. Ik weet zeker dat veel mensen dit ook wel een leuk idee vinden.
  6. Sla de tussendoortjes af en beperk je tot de hoofdmaaltijden. De tussendoortjes (vaak met veel suiker) zorgen ervoor dat je je moe gaat voelen en dan heb je weer iets suikerrijks nodig om hier boven op te komen. Eet liever iets van rauwkost of iets wat suikervrij is.
  7. Heb je wel zin in een minder gezond tussendoortje? Kies dan iets dat je echt lekker vindt en geniet ervan als je het opeet. Dus niet gedachteloos naar binnenwerken, maar eet het zolang je elke hap nog een 8 geeft. Is dit niet meer het geval, stop dan en eet niet verder. Het is misschien even wennen in het begin, maar uit ervaring weet ik dat dit een goede manier is om te genieten van iets dat je lekker vindt zonder dat je teveel eet.

Bij een ander eten

Ben je niet in de gelegenheid om zelf te koken, dan kun je met een paar dingen rekening houden:

  • Geef de persoon die het eten gaat klaarmaken wat suggesties
  • Geef aan dat jij graag een gang wilt klaar maken. Dan kun je voor deze gang kiezen voor iets gezonds en lekkers

Als je echt alleen aan tafel kunt aanschuiven, dan kunnen de volgende tips je misschien helpen:

  • Kies voor een salade vooraf
  • Neem geen brood als dit erbij of vooraf wordt geserveerd
  • Snijd eventueel vet van het vlees af
  • Heb je een keuze, kies dan voor vis
  • Laat de saus apart serveren
  • Neem niet teveel koolhydraten in de vorm van aardappels, frietjes of iets dergelijks
  • Sla het dessert over of neem slechts een klein beetje
  • Zorg voor een frisse salade bij de maaltijd
  • Stop met eten als je echt genoeg hebt. Luister hiervoor goed naar je lichaam. Het duurt meestal 20 minuten voor je hersenen doorkrijgen dat je verzadigd bent, en in die tijd heb je al behoorlijk wat extra kunnen eten.
  • Eet langzaam. Leg af en toe je bestek neer. Drink af en toe wat water tussendoor.
  • Schep niet voor een tweede keer op. Zeker bij een buffet is dit belangrijk. Door de overvloed aan lekkernijen kom je al snel in verleiding om meer te eten dan je van plan was.

Wij wensen je hele fijne en feestdagen. Geniet, maar met mate!


Bij een ander eten

Ben je niet in de gelegenheid om zelf te koken, dan kun je met een paar dingen rekening houden:

  • Geef de persoon die het eten gaat klaarmaken wat suggesties
  • Geef aan dat jij graag een gang wilt klaar maken. Dan kun je voor deze gang kiezen voor iets gezonds en lekkers

Als je echt alleen aan tafel kunt aanschuiven, dan kunnen de volgende tips je misschien helpen:

  • Kies voor een salade vooraf
  • Neem geen brood als dit erbij of vooraf wordt geserveerd
  • Snijd eventueel vet van het vlees af
  • Heb je een keuze, kies dan voor vis
  • Laat de saus apart serveren
  • Neem niet teveel koolhydraten in de vorm van aardappels, frietjes of iets dergelijks
  • Sla het dessert over of neem slechts een klein beetje
  • Zorg voor een frisse salade bij de maaltijd
  • Stop met eten als je echt genoeg hebt. Luister hiervoor goed naar je lichaam. Het duurt meestal 20 minuten voor je hersenen doorkrijgen dat je verzadigd bent, en in die tijd heb je al behoorlijk wat extra kunnen eten.
  • Eet langzaam. Leg af en toe je bestek neer. Drink af en toe wat water tussendoor.
  • Schep niet voor een tweede keer op. Zeker bij een buffet is dit belangrijk. Door de overvloed aan lekkernijen kom je al snel in verleiding om meer te eten dan je van plan was.

Afvallen in de herfst (Hoorn / Purmerend)

Afvallen, gewicht verliezen, er zijn duizenden boeken over geschreven, honderden dieet programma’s hebben het levenslicht gezien en toch is het nog steeds een van de moeilijkste dingen om te doen en als je het aan het doen bent om het vol te houden!

Inmiddels zijn we in de herfst periode beland en de donkere dagen voor kerst liggen in het verschiet. De tijd van stoofpotjes en stampotten is weer gearriveerd en van “gezellig”voor het haardvuur zitten met wijn en nootjes. Allemaal verleidingen en gewoontes die je nou net niet kan gebruiken als je je hebt voorgenomen om een paar kilootjes lichter te worden!

Hoe ga je daar mee om? Laat je maar mismoedig het hoofd hangen omdat het TOCH niet gaat lukken? Of wacht je maar weer tot januari met de eeuwige goede voornemens die je dan toch ook niet waar kunt maken. Het antwoord zou moeten zijn dat je jezelf niet langer aan het lijntje gaat houden dmv uitstel gedrag. Je pakt de koe bij de horens en gaat gewoon VANDAAG beginnen! Moeilijke momenten zul je ALTIJD houden maar als je eenmaal met jezelf hebt afgesproken dat je echt aan jezelf gaat werken dan ga je dat ook gewoon DOEN.

Afleiding is in dit geval het beste wat je kunt doen!Wanneer je er voor zorgt dat je veel leuke dingen doet en onderneemt in de herfst en winter, kan dit al heel veel doen met je gedachtes, en er voor zorgen dat je niet alleen maar met eten bezig bent! Plan iets leuks voor komende maanden, en herhaal dat ieder jaar rond deze tijd van het jaar. Zo heb je iets om telkens naar uit te kijken. Ga bijvoorbeeld een weekend weg in de herfst of plan een feestje,

In de herfst zijn we gewend om meer stil te zitten, waardoor afvalstoffen zich ophopen en dat zorgt ervoor dat je moe wordt. Blijf dus ook nu lekker sporten. Zoek een leuke fietsroute in de buurt en laat je haren wapperen. Trek je hardloopschoenen aan en maak zon mooi rondje door het bos. Daarna kun je jezelf belonen met een lekkere warme choco drank van het Slim diet programma!

Ga Iets doen wat je nog niet eerder hebt gedaan, dat is goed voor je gesteldheid in je hersenen er wordt dan een nieuwe verbinding gemaakt tussen de zenuwcellen, die nieuwe prikkels aansturen. Hier wordt je niet alleen vrolijker en slimmer door, maar je hebt gelijk ook iets te doen, waardoor je je focus verlegd en er geen ruimte is om voortdurend aan ( verkeerde) voeding te denken.

En als je dan op je wekelijkse weegmoment ziet dat de kilo’s verdwijnen en je steeds beter in je vel gaat zitten dan is de grootste hobbel overwonnen! Je wordt echt waar de leukste versie van jezelf!

Je gaat stralend die feestdagen in en zeg nou zelf dat willen we toch allemaal?!

Wil je meer weten over de 36 heerlijke producten van Slim diet? ga dan naar www.etenwordtweerleuk.com

Afvallen Hoorn

Wat te eten bij griep & verkoudheid

De jaarlijkse griepepidemie blijft nog uit. Maar zodra de eerste verstopte of lopende neuzen opduiken, het kriebelt in je keel en de koude rillingen over je rug gaan, dan kan eten je lichaam helpen de opkomende griep snel weer de baas te worden.

Als je ziek bent, heb je vaak geen zin in eten. Toch is het belangrijk om genoeg te eten en te drinken, want je lichaam is juist hard aan het werk. Het bestrijdt de infectie, voert afvalstof af en zet je thermostaat een paar graden hoger in de vorm van koorts. Daarom heeft het juist meer calorien n andere voedingsstoffen nodig dan normaal.

Bij verkoudheid
– Soep op basis van bouillon, met name kippensoep. Dat lijkt geen sprookje, want het aminozuur cystene in de kip helpt slijm in de longen te verdunnen. Daar komt bij dat de warme bouillon je neus- en keelholte vochtig houdt, helpt tegen uitdroging en bestrijdt keelinfectie. En als je de kippensoep van Slim diet als basis neemt heb je nog eens veel gezonde bouwstoffen binnen voor het gevecht tegen de ziektekiemen.

– Thee, bij voorkeur versgezette groene thee (rijk aan antioxidanten), of gewoon heet water met citroen. Dat zou ook helpen bij een verstopte neus.

– ‘Hete’ voedingsmiddelen. Sambal doet je de tranen in de ogen schieten en je neus lopen, maar dat zijn precies de eigenschappen die van pas komen bij verkoudheid. Maak je verstopte neus dus open met spaanse pepers, wasabi, mierikswortel en dergelijke. Meng deze door de omelet of de pannekoeken van het Slim diet programma en je hebt een krachtig middel tegen een verstopte neus.

Bij (buik)griep
Heb je het eenmaal flink te pakken, dan is vaak ook je maag-darmstelsel van streek. Maak het je maag dan niet moeilijker dan hij het al heeft en blijf ook in dit geval genoeg drinken.

Je kunt bijvoorbeeld voor de bouwstoffen dan de warme of koude dranken van het Slim diet programma gebruiken.

Misschien komen we deze ‘winter’ wel door zonder een echte griepepidemie. Slaat die toch toe, of loop je toch ergens een stevige verkoudheid op, dan kun je je lichaam helpen door er zo snel mogelijk weer vanaf te komen. Het recept is simpel: vooral veel drinken en de processen in je lijf zo min mogelijk verstoren.

Afvallen Hoorn

Stap over op een dieet waarmee je wel de resultaten behaald die je voor ogen hebt.
Je krijgt begeleiding van een orthomoleculair voedingsdeskundige. Bij ons geen mooie praatjes en marketingverhalen, iedereen is anders en heeft andere wensen.

Met de bon hieronder betaald u geen intake kosten.

Alle producten van Slim diet kosten slechts 1,99 per stuk

 

Klik op de onderstaande afbeelding om hem te vergroten, zodat u de bon kunt printen.

Slim Diet Hoorn

Afvallen Hoorn